KULTURNI DAN, 25. 1. 2021

Učenci in učenke, mladi novinarji, so zapisali poročila o kulturnem dnevu, ki se je na daljavo odvijal 25. januarja.

Zjutraj smo z delom pričeli ob 7.30. Najprej smo se virtualno sprehodili po Cankarjevem  domu. Izvedeli smo nekaj zanimivosti, kot so: značilnosti dvoran, kdaj se je Cankarjev dom zgradil in podobno. Po ogledu Cankarjevega doma smo imeli čas, da smo rešili učni list na temo kulturnega doma. Po reševanju nalog je že sledila predstava Nika Škrleca. Super je bilo, saj smo pri predstavi lahko sodelovali s pomočjo komunikacije in se medsebojno pogovarjali z Nikom. Predstava je trajala 45 minut, potem pa smo v zvezek napisali miselni vzorec z naslovom GLEDALIŠČE. Naš izjemno zabaven dan se je zelo hitro zaključil in veseli bi bili, da se še kdaj ponovi.

Neja, Ropotar, 7. b

Kulturni dan se je začel z virtualnim sprehodom po Cankarjevem domu. Po ogledu videa sem rešil zanimiv učni list o Cankarjevem domu. Nato sem prebral besedilo Skodelica kave, ki govori o dejanjih Ivana Cankarja. Za konec sem se lahko odločil, ali bom naredil strip ali narisal sliko o Ivanu Cankarju in odločil sem se za strip, kjer sem ustvaril pogovor z Ivanom Cankarjem.

Urban Prodnik, 6. b

Moj kulturni dan se je začel ob pol osmih zjutraj. Ogledala sem si film o Cankarjevem domu. Potem sem rešila učni list, v katerem smo odgovarjali na vprašanja v zvezi s Cankarjevim domom. Ob pol deveti uri sem prebrala besedilo Skodelica kave in nato naredila e-strip na temo Cankarjevega doma. Tako se je približno ob dvanajsti uri zaključil moj kulturni dan.

Inja Žužek, 6. b

Kulturni dan sva z bratom začela z ogledom videa o Cankarjevem domu. Na podlagi tega smo  morali rešili učni list in ga oddati učiteljici za glasbo. Ko je bila ura pol deset smo vsi začeli z ogledom Nikove predstave, ki mi je bila všeč; rahlo so me razočarali le nekateri komentarji. Dan je hitro minil. Želim si, da bi si predstavo smel ogledati v živo, ker mi je zanimiva.

Svit Zagoričnik, 9. b