ŠVN Žusterna, maj 2018

4. dan

Danes smo se zbudili zelo sproščeno. Najprej smo odšli na zajtrk, potem pa bi mogli oditi na ladjico, a je zelo močno pihal veter. Zatem je začelo močno deževati. Skoraj smo še izgubili upanje na ladjico in po plavanju žalostni odšli na kosilo. Pri kosilu je le posijalo sonce. Po kosilu smo odšli na ladjico. Vozili smo se eno uro. Prišli smo v Piran in najprej odšli v akvarij, nato pa še do piranske cerkve. Ko smo prišli iz cerkve, smo lahko odšli v trgovinice s spominki. Odpravili smo se iz Pirana in se z ladjico spet pripeljali v Žusterno. Odšli smo na večerjo in nato še na večerno kopanje. Ta dan mi je bil zelo všeč in upam, da bo še več takih dni. Gal Prevoršek, 5. a

3. dan

Zjutraj so nas učiteljice zbudile. Ko smo se oblekli in umili zobe, smo se dobili na hodniku in se pripravili na tek. Peš smo odšli do bazena Žusterne in od tam naprej tekli. Bili smo malo utrujeni in mokri, zato smo se preoblekli in odšli na zajtrk. Bil je zelo okusen. Čakal nas je pouk in pisali smo dnevnik. Pisanje dnevnika mi ni najbolj všeč, ampak je v redu, saj se zelo zabavamo. Čakalo nas je tudi plavanje. Najprej smo imeli ogrevanje, nato pa smo skočili v bazen in ponovili plavanje prsno, kravl in hrbtno plavanje. Nato pa nam je učiteljica plavanja pokazala vse tri načine in nam jih je tudi razložila, da nam je bilo lažje. Šlo mi je zelo dobro. Postali smo zelo lačni, zato smo odšli na kosilo, ki je bilo zelo dobro. Imeli smo kratek počitek, nato pa spet na pouk. Odpravili smo se na plažo in se tam igrali družabne igre. Nekateri fantje pa so s sabo vzeli kopalke in se v majhnem bazenu kopali. Bilo je že pozno. Odšli smo nazaj, saj nas je zopet čakalo dvourno plavanje. Na obisk sta prišli tudi učiteljici. Malo sta nas opazovali, nato pa odšli. Takrat nam je gospa Katja dovolila, da se gremo igrat. V trebuščku nam je krulilo, zato smo odšli na večerjo. Vita Zagoričnik, 5. b

Zjutraj smo se zbudili in odšli na jutranjo gimnastiko. Pojedli smo zajtrk, napisali dnevnik za prejšnji dan, nato pa se odpravili na bazen. Utrujeni in lačni smo odšli na kosilo. Po kosilu smo se odpravili na plažo, kjer smo se malo posončili in namočili noge v morje. Popoldne smo spet plavali in odšli na res okusno večerjo. Šli smo tudi v Koper na sladoled in na igrala. Zdaj pa se pripravljamo za spanje. Pa lahko noč! Ajda Križnik, 5. a

2. dan

Zbudili smo se ob 6.45, se pripravili na jutranjo telovadbo in pri njej pretekli 1400 m. Po jutranji telovadbi smo odšli še na zajtrk, kjer smo jedli kruh, maslo in med.

Ko smo končali z zajtrkom, smo se pripravili na plavanje in odšli na bazen. Na bazenu smo imeli pri vsaki skupini trenerja, po plavalnih vajah smo se spuščali po toboganu in se namakali v jacuzziju. Odšli smo nazaj v sobe in se pripravili na kosilo. Kmalu za tem je bil pouk ob morju, kjer smo lahko risali ali reševali učne liste. Nato smo ponovno imeli učne ure plavanja.

Po plavanju smo imeli prosti čas in odšli na večerjo. Po večerji so bile večerne aktivnosti, ki so potekale na tukajšnjem šolskem igrišču. Odpravili smo se nazaj in se pripravili na spanje. Neja in Sara Cverle, Raja L. Kumer, 5. b

1. dan

Danes, 14. 5. 2018, sem se zbudil ob osmi uri. Na začetku sem bil kar malo živčen, ker sem se zbudil zelo pozno. Priprave niso bile težke. Mami me je nato odpeljala do Prebolda in me odložila pred šolo. Poslovila sva se in z avtobusom smo se odpeljali izpred šole. Vožnja je bila kar malo dolga, a je pot zelo hitro minila. Vmes smo se ustavili še na počivališču Lom, kjer smo pojedli malico, ki smo jo prinesli od doma. Končno pa je prišel trenutek, ko smo prišli do hotela. Imel je 3 zvezdice in bil mi je zelo všeč. Najprej smo odšli do sob, kjer smo razpakirali. V sobi sem skupaj z Janom. Kmalu potem smo imeli kosilo. Po kosilu smo imeli počitek, nato pa plavanje. To je bil moj najboljši del. Najprej smo imeli poseben test plavanja, kjer smo morali pokazati, kako dobro znamo plavati. Učili smo se prsnega plavanja, ki mi je kar dobro šlo in s tem sem bil zelo zadovoljen. Bili smo v treh skupinah, jaz pa sem bil v skupini z učiteljem Borisom. Na koncu tečaja smo se lahko vozili tudi po toboganu, ki je bil izvrsten. Po plavanju smo odšli v sobe, kjer smo se posušili, nato pa smo odšli na 45 minut pouka. Po pouku nas je čakala še večerja in sladoled v Kopru. Urh Štrakl, 5. a