+ 386 3 7036 420 os.prebold@sola-prebold.si

TEDEN OTROKA IN PRIJATELJSKI ODDELKI

V ponedeljek, 2. 10. 2023, smo zakorakali v teden otoka. V ta namen so se prvi dve šolski uri odvijale različne aktivnosti, ki smo jih letos izpeljali s prijateljskimi oddelki in se preko tega projekta še medgeneracijsko povezali. Tako so imeli prvošolci prav poseben obisk, saj so v njihove učilnice prišli otroci iz vrtca. Preko igre “atomčki” so se spoznali tako, da je vsak prvošolec dobil prijatelja iz vrtca, skupaj pa so napisali imena na sončne žarke in izdelali sonce prijateljstva. Eno sonce so v spomin na lepo preživet dan odnesli tudi v vrtec.

Učenci 2. a in 8. b so se razdelili v pare in pri prvi aktivnosti obrisali roke na risalni list. Te so okrasili z barvicami in flomastri in jih prilepili na plakat, potem pa so odšli v veliko telovadnico, kjer so se igrali korenčke in hobotnico.

Oddelka 2. b in 7. b sta prvi dve uri preživela na igrišču, kjer so se razdelili v skupine in se premikali po devetih postajah. Medsebojno so lepo sodelovali, se zabavali ter drug drugega spodbujali.

3. a in 8. c so ustvarjali zgodbe o prijateljstvu. V parih so risali prijateljske roke, si zastavljali vprašanja, se spoznavali ter povezovali. Izdelke so prilepili na plakate in razstavili na hodnik. Učenci so si želeli še podobnega sodelovanja.

3. b in 7. c so prvi dve uri preživeli v učilnici za geografijo, kjer so se med seboj najprej pozdravili in predstavili. Dekleta iz 7. razreda so pod mentorstvom predstavnic iz Medgeneracijskega centra Prebold izdelala makrame obeske, tretješolci in fantje iz 7. razreda pa so izdelali knjižna kazala. Izdelke so si na koncu med seboj izmenjali.

3. c in 9. a so drug drugemu brali pravljice, nato so izdelali skupno knjigo in jo opremili z ilustracijo in kratko obnovo. Narisali so tudi roko (malo v veliki) kot znak prijateljstva (z roko v roki).

Učenci 4. a in 6. b so se prvo šolsko uro na igrišču prepletali v človeških mandalah. Med učenci se je stkala posebna energija, pogledi nanje pa so bili ob različnih pozicijah navdihujoči. Drugo šolsko uro pa so se zbrali v razredu ter pletli zapestnico prijateljstva.

4. b in 8. a imeli so šest delavnic oz. postaj. Izdelovali so zapestnice, se razgibavali, likovno ustvarjali, se pogovarjali o najljubših stvareh, pisali pustolovsko zgodbo in odgovarjali na vprašanja. Čas jim je hitro minil.

Učenci 4. c in 9. b so se razdelili v dve mešani skupini, nato pa so devetošolci vodili več zanimivih spoznavnih igric, ki so vodile še v zabavnejše družabne igre in kvize. Izdelali so tudi papirnata letala, žal pa je zmanjkalo časa za preizkus in načrtovano tekmovanje v daljini letenja.

5. a in 9. c so se prvo uro povezali skozi igro male sive celice, kasneje pa so v telovadnici namenili čas gibanju in športnim igram.

Učenci 5. b in 7. a so pletli zapestnice prijateljstva, v medsebojnem sodelovanju so se imeli res lepo.

5. c in 6. a so čas aktivno preživeli v telovadnici in se povezovali skozi različne gibalne igre.

Dostopnost